Polda 3
PRAHA
Poldova kancelář
Polda začíná ve své kanceláři soukromého detektiva. V intru přijme
práci- zaváže se najít ztraceného manžela, který pracoval jako kuchař.
Polda sebere šroubovák ze šuplete a baterku ze stolku a jde do lokace
policejní stanice.
Ulice s policejní stanicí
Polda musí nejprve vyprovokovat rozhovorem výrostka ke hře čáry, když
ho obehraje, získá peníze. Když po tom výrostkovi nabídne vyhrané
peníze zpátky, dostane od něj flusbrok.
Popovídá si s Vietnamcem, svým bývalým kolegou a důchodci. Podívá se u
Vietnamce na paralyzér a po rozhovoru s ním ho dostane. Použije ho na
zuby a ty sebere. Jde do kanceláře, použije na zuby baterku a opravené
zuby použije na skříňku. Použije šroubovák na pistoli se zaměřovačem a
zaměřovač připevní na flusbork. Sestřelí flusbrokem chuligána a oznámí
strážníkovi, že se důchodci perou. Pak jde na stanici.
Policejní stanice uvnitř
Polda stiskne tlačítko tři a sebere smeták. Pokecá si s fízlem za
stolem a jde k vietnamci koupit jídlo, to pak dá fízlovi a znovu s ním
promluví. Potom si promluví s ekologem a stiskne tlačítko jedna.
Použije smeták na časopis v cele jedna a sebere ho. Dá časopis
ekologovi a stiskne tlačítko dvě a požádá ekologa o vzpouru. Otevře
dveře k náčelníkovi a znovu požádá o vzpouru. Potom si promluví s
fízlem, zastaví větrák tlačítkem čtyři a podívá se do počítače,
promluví s fízlem a podívá se na větrák. Pak znovu použije počítač a
jde do další lokace.
Hospoda "Chaloupka u puku"
Polda si promluví s vrchním, kuchařem a hygienikem. Použije flusbrok na
hlavu a znovu si promluví s vrchním, jde na ulici za vietnamcem a koupí
jídlo, to pak vymění hygienikovi. Promluví s i s vrchním, sebere
koktejl a použije ho na agenta Rosomáka. Dohodne se s ním na pátrání po
hokejistovi a letí do NY.
NEW YORK
Letiště- vstupní hala
Polda si popovídá se všemi postavami v lokaci a jde na stadion. Tam
promluví s majitelem klubu a je pověřen pátráním po Jégrovi i od něj. V
suterénu stadionu sebere mop, barvu, žárovku a lano. Jde za přítelkyní
a pokusí si s ní promluvit. Vrátí se na stadion pro pověření a znovu
jde za přítelkyní . Ukáže jí pověření a popovídá si s ní. Před domem
sebere botu a jde k psychiatrovi, kde sebere olej. Tím namaže kohout u
bazénu a vypustí ho. Odejde z lokace, a když se vrátí, může vlézt oknem
dovnitř. Sebere bonsaj, použije jí na větrák a vrátí jí. Odejde z
lokace a když se vrátí, sebere nůžky a prostěradlo. Jde k psychiatrovi.
Psychiatr- čekárna
Pokecá si s bláznem a sekretářkou a použije na prostěradlo nůžky, dá
prostěradlo bláznovi. Polda jde na letiště, kde dá prsten od Césara
prodavači, vrátí se za Césarem a dá mu nanuk. Použije botu na mop a
barvu a udělá na zemi stopu. César se změní v Messnera a dá poldovi
cepín. Ten polda donese Japonci na letiště a dostane mast, kterou
použije na Messnera. Pak jde za technikem , promluví s ním a vrátí se
za Messnerem. Ten se změní v Jacksona a polda s ním domluví koncert.
Jde zpět za technikem a získá od něj kazetu. Tu ukáže úředníkovi a
promluví si s ním, dostane zpět věci a zavolá psychiatrovi. Jde za
sekretářkou a je vpuštěn za doktorem.
Promluví si s doktorem a dostane vizitku a tu dá úředníkovi na letišti.
Získané hodinky umístí na lampu u doktora a přeřídí hodiny, tím doktora
zhypnotizuje a vyslechne ho. Získá tak složku přítelkyně a tu vymění na
stadiónu s prezidentem klubu za složku Jégra. Přečte si jí a promluví
si s úředníkem. Jde do hangáru. Sebere síťku, tyč, lampu. Tyč použije
na síťku a žárovku na lampu. Tyčí odstraní ptáka z větráku dvě a
nastaví větráky tak, aby první foukal a druhý sál. Potom hodí lampu do
sudu a zastrčí zástrčku. Otevře okno a drátem zajistí dveře. Zatáhne za
táhlo na koši a jde k mechanikovi, který usnul. Stiskne tlačítko a může
jít do letadla.
Tam prohledá sedadla a musí se vrátit k úředníkovi, který mu řekne, kde
Jégr seděl. Znovu prohledá letadlo a spadne dolů. Sebere kleště a
otevře skříňku. Z ní vezme baterku a použije jí na skříňku dole.
Kleštěmi otevře kufr a prohledá ho. Získá kalhotky a helmu. Kalhotky
použije na nápis a helmu na vozík. Ukáže kalhotky úředníkovi a získá
lokaci arabský sklad. Podle pokynů báby zvedá víka u popelnic a baba mu
potom, co trefí deset krys, pomůže. Jde za prezidentem klubu a sebere
kalamář. Vrátí se k bábě, promluví si s ní a polda jí hodí lano. Baba
ho přetáhne do skladu.
Skladiště- sídlo spediční firmy
Polda stáhne plátno, zapne projektor, sebere lepivý papír, přečte si
vzkaz a prohlédne všechny obrazy. Za pavoukem je trezor. Použije lepivý
papír na brouky pod slonem a použije brouka na projektor. Na trezoru
nastaví 02489 a sebere dokumenty, pohlednici, pistoli a klíč. Klíč
použije na dveře a je zatčen.
SÍDLO CIA
Kancelář agentky
Promluví s agentkou a jde za agentem, kde sebere zapalovač. Pak jde za
doktorem, prohledá skříň, použije kádinku na soupravu a zapálí kahan.
Sebere kávu a naleje inkoust do filtračního zařízení. Sebere koblihu.
Dá koblihu a kafe starému agentovi a vyslechne ufona. Pak dá agentovi
testy, ten je vyplní a polda je dá doktorovi. Vše sdělí agentce, která
ho zavře do cely k teroristovi. Promluví s ním a vyndá páčidlo. Sebere
cigarety a ukáže je doktorovi. Pak složí pohled a ukáže ho agentce.
Odlétá na Ulithi.
Ulithi
Promluví si s rybářem, ředitelem hotelu, kuchařem, majitelkou
kasina. Vizitku, co dostal od ředitele, si přečte a zavolá řediteli.
Promluví si s rybářem, který ho požádá o pomoc při lovu ryb. Před
muzeem sebere kýbl a promluví si se správcem. Pak si promluví se
záchranářkou. Zavolá psychiatrovi a znovu se baví se záchranářkou.
Sebere kalendář a použije ho na záchranářku. Kalendář dá správci a
sebere přístrojek. Před seismologickou stanicí sebere klacek a kámen,
uvnitř si přečte ceduli a sebere inhalátor, francouzák a kus drátu.
Otevře dvířka a vyndá baterku.
Francouzák použije na vrak, namotá drát na klacek, použije na něj
vrtuli a získá harpunu. Vloží baterii do odpuzovače a použije
francouzák. Podívá se na skříň u kuchaře a hodí u rybáře odpuzovač do
vody. Pak dá rybáři harpunu. Jde za kuchařem, promluví s ním a nabere
do inhalátoru náplň.
Použije kýbl na dutinu u záchranářky a nastříká do díry náplň z
inhalátoru. Vezme kýbl s krabem a vloží kraba do přístroje v
seismologické stanici místo baterky. Jde za kuchařem, otevře lednici a
obviní ho. Promluví se záchranářkou, pak se vrátí ke kuchaři. Kamenem
mu ztupí nůž, odejde a po návratu sebere lejstro. Vloží lejstro do faxu
v seismologické stanici a odešle. Zavolá agentce a obviní kuchaře.
Promluví si s ředitelem a znovu zavolá agentce. Popovídá si se
správcem, majitelkou a striptérkou. Porazí striptérku a získá směnku.
Promluví si se správcem a získá od rybáře dynamit. Tím odpálí řetěz a u
správce zjistí, jak se ponorka ovládá. Nasedne a když zvítězí, promluví
si s agentkou. Je vyslán do Jižní Ameriky.
Jižní Amerika
U starosty sebere rukavice a klec, promluví se všemi třemi bratry. U
slepého sebere trychtýř a kýbl, trychtýř dá do pily. Použije rukavici
na pavouka a zkusí sebrat kleště. U hluchého zkusí sebrat láhev tequily
a jakmile je to možné, hodí mu pavouka do sklenici. Láhev použije pilu
a sebere kleště. Z plotu vyštípe drát a jde k hluchému. Sebere ubrus a
použije ho na buben, sebere otvírák a drát použije na kytaru. Promluví
si s bobrem a kleštěmi vytrhne hřebíky a prkna v domě v přístavu.
Použije otvírák na kýbl a jde nahoru. Tam opraví kýblem megafon. Předá
hluchému naslouchátko, němému mluvítko a slepému brýle. Zavolá
ekologovi a dá slepému rukavici. Potom dá kazetu do kazeťáku a pozve
bobra na koncert. Umístí klec na vychlípené prkno a na druhé šlápne.
Když je bobr v kleci, zavolá ekologovi. Potom jde do továrny a použije
konzoli, složí logo firmy a jde na plošinu, tam sebere golfovou hůl a
tu vloží do kyseliny. Holí potom otevře šuplík na plošině. Promluví si
s agentkou a odlétá do Iráku.
Blízký Východ
Na hranici před hotelem
Polda si promluví s agentkou a otevře džíp. Promluví si s ní znovu a s
celníkem. Vezme kliku, umístí jí do mechanizmu a vezme balónek.
Promluví si s hoteliérem a zkusí jít nahoru. Znovu si promluví s
hoteliérem a s agentkou. Odejde ze dvora, vrátí se a opět si promluví s
agentkou, zavolá do CIA, odejde a po návratu může sebrat bobra. Bobra
ukáže hoteliérovi a sebere mu dýmku. Tu pak použije na ventilaci a jde
nahoru. Nadýchá se helia z balónku a zaklepe na dveře, sebere všechno v
místnosti a ukáže celníkovi pověření. Potom si promluví s agentkou a
odjedou. Hra pokračuje po havárii. Polda prohledá auto a jde na dvůr.
Zde vrtačkou odvrtá řetěz a odmontuje zadní kolo francouzákem, v
inventáři sundá z kola řetěz. Vrátí se k agentce a zapne odstřikovače.
Nasadí řetěz na brusku a stiskne tlačítko. Použije na brusku kolo,
ubrousí řetěz a vypne přístroj. Vezme řetěz a vrátí ho na kolo. To pak
umístí zpět na bicykl. Odjede na kole do lokace bazar. Zde si se všemi
promluví a jde do lokace mešita, kde si promluví s vyvolavačem. Vrátí
se k agentce a po rozhovoru s ní umístí zaměřovač na římsu, poté
zaměřovač posune, sebere zrcadlo a dá ho na druhý věšák. Promluví se s
agentkou, vrátí se k prodavači a zeptá se ho na lampu. Promluví si s
vyvolavačem, vrátí se k prodavači, otevře šuplík a sebere lampu. Jde si
promluvit s velitelem a potom se vrátí k vyvolavači, promluví s ním a
předá mu lampu. Získá osvědčení a to ukáže veliteli, který ho pak pustí
dovnitř. Zde seber přilbu a stiskne tlačítko u antireklamy.Vyjde ven,
nabere do přilby písek a promluví si s velitelem. Zadá kód ovládání a
použije přilbu s pískem na poklop. Sebere ze skříňky a ze žebřiny
kotouč, sebere puk a dá ho na plochu. Vytáhne závaží, sebere mřížku a
umístí jí s oběma kotouči do přístroje. Vytáhne kolíček a z druhé
skříně vezme klíč. Otevře si dveře a přečte si kalendář. Jde na WC,
kladívkem rozdrtí cihlu a vybere skrýš. Po návratu si popovídá s
agentkou a doktorem a odletí na Sibiř.
SIBIŘ
Polda poleje vodou z čutory větev a o pahýl rozbije brýle. Střepem
přeřízne provaz a dostane se na náměstí. Zde sebere hrnec. Postupně si
promluví s Bondem, vědkyní, hladovým vědcem a vzteklým vědcem. U Bonda
sebere pohrabáč a použije ho na postel. Sebere brusli a použije jí na
pneumatiku na náměstí. Kus gumy vloží do hrnce hodí ho do komína u
vzteklého vědce. Tam sebere papuče a dá je vědkyni. Sebere u ní
pružinu. U hladovce sebere drát a promluví si s ním. Předá mu obvod.
Jde k místu seskoku, sebere kámen a zapne dilatátor. Kamenem trefí
veverku a tu předá hladovému vědci. Odejde a vrátí se později pro
obvod. Jde ke vzteklému vědci a vloží pružinu do lisu. Stiskne
tlačítko, zajistí pružinu drátem, stiskne tlačítko a sebere pružinu.
Sebere prkno u velitelovy chaty a použije ho na pružinu. Umístí past do
teleportu a promluví si s Bondem. Po scéně s velitelem odejde a později
se k vědkyni vrátí. Zeptá se jí na velitele a jde do velitelovy chaty.
Sebere tam lopatku, kterou nahřeje v krbu. Odstraní z ní led na
barelech a jde si promluvit s vědkyní a hladovým vědcem. Ukáže oko
trezoru a seber deník. Ten ukáže hladovému vědci a po rozhovoru s ním
zavolá do CIA. Po rozhovoru s agentkou a doktorem odchází na stadion.
STADION
Polda si promluví s maskotem, pokladním a uvaděčem. vybere koš a jde k
rolbě. Zde sebere lano a pustí na ovládacím pultu chlazení do vodovodu.
Potom připevní lano na kohout a rozjede rolbu. Poté otočí kohoutem. U
prezidenta klubu sebere puk a promluví s agentem, který hlídá mříž.
Potom si promluví v šatně s přítelkyní Jégra a s agentkou. Jde do
vstupní haly, kde utrhne maskotovi ocas a na ocas použije střep. Tuto
hadici pak použije na umyvadlo v šatně a postříká Voříškovou. Potom
prohledá umyvadlo a sebere řetízek. Ten použije na puk. Promluví si s
Jégrem a zavolá psychiatrovi. Pak na Jégra použije puk na řetízku.
Vyslechne ho a když odejde, sebere ze skříňky prášky a brusku. Prášky
dá do lahve a vše dá vypít uvaděči. Jde k agentce a vyslechne její
rozhovor s teroristou. Použije brokovnici na prodavače a získané drobné
použije na telefon. Po sérii animací sebere dilatátor a jde k mříži.
Agentovi ubrousí klíč a odemkne jím mříž. Jde do lóže a dá dilatátor
agentovi do ruky. Podívá se na reklamu a jde k agentce, kde spustí
reklamu na pultu. Vrátí se do lóže a udeří do dilatátoru. A to je konec.
Autor:Zima Software